środa, 12 października 2016

Silniejsza

Wracam silniejsza..

post po dłuższej nieobecności


Wieczorne przemyślenia czas zacząć..ponownie! nie blogowałam długo, ostatni post był 24-go lipca, baaardzo długo, nie lubie, zdecydowanie, nie lubię takiego przestoju.

W tym czasie jak mnie nie było podróżowałam sobie po Polsce i świecie, nad morzem i w Holandii, pracowałam w tym samym czasie. Rozwijałam się, doświadczałam.
Gdy po 20-tym września byłam w domu ze świadomością, że będę już tu dłużej, tak szalenie się cieszyłam, bo jednak dom to dom, nie zastąpisz go niczym, chyba, że już naprawdę jest patologicznie, więc współczuje i jeśli mnie czytasz człowieku co nie cierpi swojego domu, to wiedz, że modlę się o Ciebie i wierzę, że się wybijesz, osiągniesz sukces pomimo to :)
Oglądam TOP MODEL Polska, uczę się i działam więcej w online marketingu, śpiewam ile sił i korzystam z domu ile wlezie, bo już niedługo..kolejna wycieczka,ale jeszcze nie napisze gdzie..

Wracam silniejsza, ponieważ to co przeżywałam w Holandii było trochę nie na moją psychikę, fizycznie dawałam radę, nie było najgorzej, ale czułam się nieswojo. Nie ważne to teraz, bo TERAZ jest wspaniale!

Motto na dziś: ŻYCIE JEST PIĘKNE, JEŚLI MACIE PIĘKNĄ DUSZĘ I CZYSTY UMYSŁ

pozdrawiam, jeśli jakimś cudem trafiliście na tą stronkę, moją skromną i może za niedługo dodam jakieś zdjęcia z wakacji 2016

PS.: moje dziecko fejsowe się rozwija, tu link;

dodałam też nową zakładkę Kariera z Oriflame, dla osób zainteresowanych współpracą ze znaną firmą kosmetyczną ze Szwecji lub po prostu dla chcących kupować kosmetyki taniej niż w katalogu, polecam zajrzeć, być może się zarejestrować ;)

pa pa
N.B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Przelew do Twojego serca jak Santander.." - konto jakie chce

Otwórz konto online: Konto jakie chcę (zaakceptuj pliki cookie na stronie banku) więcej ofert: art pasaż